lördag 28 februari 2009

HEMLIS5!!!


Gissa om jag blev GLAD och FÖRVÅNAD när mitt första Hemlispaket anlände igår :))) (Tänkte först, att vad 17 har jag nu beställt???) men när jag öppnade förstod jag strax :) Och vilket paket se'n, helt underbart! Tack, hemlisvännen, du prickade verkligen rätt! Förgarnet är ju underbart, gubben ska få lära mej spinna det så fort min bil är körklar o inget annat är i vägen. Och va' kul att få pröva färgerna från Ullcentrum, hade ingen aning om att dom säljer färg! Virknålen är hur söt som helst, måste snarast hitta ett projekt där stl 3 1/2 passar in, bara för att få använda skönheten. Det brokiga garnet från Hacho är underbart, jag har en snutt kvar efter att jag stickade ett par halvvantar förra vintern, faktiskt i samma färg! Får se vad jag hittar på med detta. Ja ni får själva se allt som var med i paketet här, och glädjas med mej!
Jag har samlat ihop alla saker som MIN hemlis ska få, tänkte skicka det i veckan. Bara så du vet, hihi, nej det vet du ju inte!! Det här är ju hur roligt som helst :)))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fy sjutton vad jag blir avundssjuk.

Marie sa...

Ja det hoppas jag verkligen :)))