lördag 9 maj 2009

Sista hemlispaketet....



...har anlänt! Tack Mia, du är helt underbar :) Jag sa bara WOW! när jag öppnade paketet och fick syn på den helt fantastiska ullen...se'n wowade jag vidare när jag upptäckte påtdockan, ullockarna i läckert blått, 'pluttarna man sätter i toppen på strumpstickorna' (vad heter dom nu igen...) och Kool aid. Att inte förglömma marzipanhjärtan, som fick egen bild :)
Jag skulle gärna få ett så'nt här paket i lådan varje månad...kan man inte tänka sej en Evighetshemlis?? Men det gäller att få rätt partner också; jag har förstått att alla inte är lika lyckligt lottade som jag!
Ullen sitter nu på 'min nya' spinnrock som jag fått låna av Margriet :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Varsågod!
Det var ett nöje att vara din hemlis.

Eva sa...

det var ett riktigt "godis" paket det !
synd att alla inte är nöjda med sim Hemlis,men det är jag !

spinna lungt !